Küsimus:
Kuidas on minu maksimaalse pulsi arvutamiseks parim viis?
Richard Tasker
2010-08-26 12:19:36 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ma tean, et maksimaalse HR arvutamiseks on mitu arvutust (220 - vanus jne) - kas on olemas paremaid valemeid või empiirilisi arvutusviise?

See tundub minu jaoks teemaväline. See on rohkem sobivuse / füsioloogia kui jalgrataste kohta; võiks sama lihtsalt rakendada mis tahes muu aeroobse tegevuse puhul, näiteks sörkimine
@freiheit: märkasin seda just nüüd. Oleksin nõus olnud, see on teemaväline, kuna see pole spetsiaalselt rattaga seotud, kuid küsimusele on vastatud.
Kolm vastused:
#1
+5
user313
2010-09-12 13:00:41 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Siin on link maksimaalse pulsi arvutamiseks mitmete meetoditega. Algne meetod "220 - Age" sündis väga "mansetiväliselt" ja teised on välja töötanud uued arvutused. Sellel saidil, millele ma linkisin, viidatakse HR arvutustele ja see sait sisaldab numbritega löömiseks kalkulaatoreid. Sõltumata sellest, et need arvutused on hinnanguline, kuna üksikisikud võivad minna üle hinnangulise maksimumi või mitte kunagi seda saavutada.

http://www.brianmac.co.uk/maxhr.htm

Täpse hinnangu saate ka spordilaborist, kuid see on kulukas.

#2
+5
geoffc
2010-08-26 18:00:55 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ma arvan, et rattal oleks maksimum HR saavutamine raskem, kuid joostes on see lihtne. Leidke mõistlikult järsk küngas (ütleme 1/2 KM). Soojendage 20 minutit jooksmist ja alustage mäe kordusi. Eesmärk on selline, et saaksite teha umbes 6 kordust.

Tehke esimesed kolm kasvavas tempos ning seejärel 4 ja 5 jaoks alustage maksimaalse jõudmisega. Nagu jensgram oma vastuses ütles, lükake, kuni hakkate minestama, oksendate või mida iganes teie keha ütleb teile, et peate lõpetama.

See on üsna kallis teie maksimaalse HR-i lähedal. Vähemalt funktsionaalselt, enne kui keha üles tõuseb ja teie juurest lahkub.

Max HR on sõltuvalt teie spordialast erinev, tavaliselt on see jooksmisel kõrgem kui jalgrattasõit, kuna tegelete rohkem lihasgruppidega. Ma arvan, et empiiriline test on parim.
Noh, kui määrate Max HR-i kui "nii kõrge kui see enne surma saab", siis peaks see olema spordist sõltumatu. Kui määratlete selle funktsionaalsemalt, kuidas saaksite minna, enne kui tapate kuti, pannes teid testi tegema, siis jah, spordist sõltub kindlasti!
#3
+3
jensgram
2010-08-26 14:25:17 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Rusikareeglina on teil asja "220-miinus-vanus" suhtes õigus. Ma leidsin, et see on viimase 3-4 aasta jooksul üsna täpne.

Kas te ütlete empiiriliselt? Hoidke mõnda aega mõõdukat kiirust ja seejärel tempot ise, kuni hakkate minestama. See peaks täpselt näitama teie maksimaalset HR-d :)

St maksimaalne HR on individuaalne, nii et saate oma leida ainult selle saavutamisel. Ükski mudel ega arvutus ei saa olla muud kui "parim oletus".



See küsimus ja vastus tõlgiti automaatselt inglise keelest.Algne sisu on saadaval stackexchange-is, mida täname cc by-sa 2.0-litsentsi eest, mille all seda levitatakse.
Loading...