Küsimus:
Kuidas ma saan pedaalida ringides?
Johan Dahlin
2010-08-26 06:17:44 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Paar aastat tagasi läksin tavalise pedaali kasutamisest klipideta pedaali kasutamisele. Harjumine võtab natuke aega. Nüüd, et saaksin seda optimaalselt kasutada, pean õppima, kuidas pedaalida ruudukujuliste ringide asemel ringides, nt rakendades sama jõudu kogu pöörde "orbiidil". Mida ma pean mõtlema, et saaksin korralikult pedaalida?

Kaheksa vastused:
#1
+12
peppajiggapuff
2010-08-26 10:47:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tehnika, mis võib aidata teil efektiivsemat pedaalilööki saada, on harjutus nimega isoleeritud jalg . Kui jalgratas on treeneril või kergelt ülesmäge, vabastage vasak jalg ja pedaal, kasutades 30–60 löögi jaoks ainult paremat jalga. Seejärel vahetage ja tehke sama oma teise jalaga. See harjutus annab väga loomuliku tunde sellele, kuidas jalad peaksid efektiivse pedaalilöögi saavutamiseks pöörlema.

#2
+5
Anthony K
2010-08-26 06:25:17 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mul kästi ette kujutada, et üritate natuke muda jalalt kraapida. Umbes 1-kellalt alla tõmmates hakake oma jalga tagasi tõmbama, suunates varbad maa poole, nagu üritaksite umbes viie-kella jõuda, nagu üritaksite kinga esiosast natuke muda kraapida. Ma ei ole liiga kindel, kus peaksite selle tõmbamise peatama, kuid ma ütleksin, et see on umbes 8 O'Clock, kuna selleks etapiks peaks teie teine ​​jalg hakkama teist vänta survestama.

#3
+5
curtismchale
2010-08-26 07:57:48 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mägirattasõit on parim asi. Lugesin just Chris Carmicheali (koolitatud Lance Armstrong) koolitusartiklit ja uuringutes tegi ta mägiratturitele parima loodusliku pöörde. Nad arvavad, et see tulenes ronimisest lahtisele mustusele istudes, et veenduda, et teil on hea veojõud.

Teine hea harjutus on ühe jalaga pedaalimine. Teen seda kord nädalas sõidu lõpus. Ainult ühe või kahe ploki jaoks, kuid see rõhutab tõesti ringis pedaalimise puudumist.

See eeldab, et teil on ka treener, kes teab, mida nad teevad ja millest nad räägivad. Lihtsalt väljas käimine ja mustuses sõitmine ei aita olukorda aidata. Olen näinud palju halva pedaalimise tehnikaga mtn-rattureid. Viimane lause on aga hea. +1 ühe jala pedaalimise eest.
Tõsi, see eeldab teatud tasemel teadmisi, kuidas mäest üles pedaalida. Niisiis, leidke natuke lahtist mustust. Hoidke istet ja ronige hõlpsas varustusest künkale, ilma et ratas libiseks. Kui muutute sujuvamaks, leidke järsem mägi.
Nagu ütleb custismchale, pole treenerit vaja, piisab lahtise mustusega mägedest. Ja ärge ainult istuge, järsematele küngastele ronimine annab sadulast sujuvuse ja terava teadlikkuse kaalujaotusest.
#4
+4
Jack M.
2010-08-26 06:25:39 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Leian, et parim aeg hea ringikujulise pööramise harjutamiseks on siis, kui mul on käik täiesti otsas (näiteks vanaema käigul 20mph / h). Sõidan ühe kiirusega, nii et see on minu jaoks üsna lihtne. Käigust väljas olemine võimaldab mul tunda, kui ringilised mu liigutused tegelikult on. Kui ma ei tõmba oma löögi alaosast tagasi ja siis tagumisele küljele üles, tunnen, et ratas koliseb mu all.

See aitas mind, võib-olla aitab see ka teid. p>

#5
+4
Tim
2010-08-26 06:55:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ma pole kindlasti ekspert, kuid mõned asjad aitasid mind

  • rullide komplekt (mitte alus / treener), kuid rullid võivad teie liikumist sujuvamaks muuta.
  • " ringides mõtlemine "aitab samuti. Kujutage ette jala / pedaali liikumist
+1 rullidele - kui te ei sõida pedaalides ilusates ringides, liigute edasi ja tagasi. Sellest pole midagi, nagu paar minutit, et panna teid oma vormile tähelepanu pöörama.
#6
  0
Glenn Gervais
2011-12-02 06:44:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

On abiks paar tööriista (mõlemad on üsna kallid). Kõik taandub lihasmälule, mida rohkem keerutate, seda paremini selle saavutate.

Computraineril on spin-skaneerimine, mis aitab teie kadentsil lamedaid või surnud kohti tuvastada.

Powercranks sunnib teid jalgade isoleerima, lahti ühendades vändad üksteisest.

#7
  0
andy
2011-12-02 07:28:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kui teil on sujuvus, võib üles tõmbamine teie mängu parandada. Kontseptsioon, mille peate tõmbama ülespoole suunatud jala / pedaaliga, on müüt, mis on toime pandud, kuna see tundub hea! Võib-olla tasub seda teha üksi. ;]

Löögi tasandamiseks ja probleemide leidmiseks aitab mäe korduste tegemine ühe või teise jala vaheldumisi aidata teil leida mõlema jala pedaali löögi nõrgad kohad.

#8
  0
Dan Hulme
2013-04-25 23:10:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Sain selle triki umbes kümme aastat tagasi Internetist välja. Ei mäleta, kus ma kardan, või krediteeriksin seda allikat.

Kujutage ette, et teie jalad on tõesti käed ja et te ei pedaale, vaid keerake ennast mööda mingit hammasratta rada. Kujutage seda, tunnetage seda ja pidage seda liikumist pedaalides meeles.

Meie käed on palju paremini varustatud õiget tüüpi tõukejõu liikumiseks kui meie jalad, nii et mõtleme oma kätega keerutamisele. oma motoorset ajukooret, et hoida kogu pöörde jooksul ühtlast jõudu.

Olge valvsad: kui märkate end tagasi kolvipedaalide juurde minemast, mõelge lihtsalt uuesti kätele ja teete selle varsti harjumuseks.

Kunagi lugesin Greg LeMondilt, et teesklen, nagu kraabiksite kingadelt muda maha.


See küsimus ja vastus tõlgiti automaatselt inglise keelest.Algne sisu on saadaval stackexchange-is, mida täname cc by-sa 2.0-litsentsi eest, mille all seda levitatakse.
Loading...